Zábavno-vzdelávacie infocentrum Energoland v Mochovciach navštívilo pred pandémiou ročne takmer 15-tisíc ľudí. Dbáme o ich bezpečnosť, preto sme niektoré sklenené prvky pre zvýšenie viditeľnosti polepili atraktívnym elektrofolklórom, ktorý je súčasťou korporátnej identity Slovenských elektrární, prevádzkovateľa infocentra.
Veľká sklenená stena oddeľujúca vstupnú halu v Energolande od expozičnej časti bola predtým označená žlto-čiernou páskou. Nahradili sme ju atraktívnejšou transparentnou fóliou so spomínaným vzorom, vďaka čomu sme zviditeľnili neviditeľné.
Podobne sme polepili aj veľkú sklenenú plochu nad služobným vchodom tak, aby do nej nenarážali vtáky. Nové fólie sú aj na chodbách Enrgolandu na všetkých sklenených dverách.
Vymenili sme tiež staré logá za nové a zaktualizovali sme piktogramy nachádzajúce sa kade-tade po budove infocentra. A nezabudli sme ani na cyklistov. Tým sme skrášlili prístrešok na odkladanie bicyklov, ktorý sa nachádza tesne pri vchode do vzdelávacieho centra. Veríme, že sme našli dobré riešenie, ktoré spája pekné s užitočným.